Alla inlägg under december 2008

Av Jennie Jönsson - 19 december 2008 14:00

Det är bara 4 arbetstimmar kvar nu innan jag kliver på min semester, underbart skönt är vad det ska bli!


Ikväll ska sista sakerna (läs massagestol a 120 kg och monstergasolgrillen) köras, imorgon ska den städas ur och på söndag ska nyckeln lämnas. Samtidigt ska det packas upp, städas och julpyntas i den nya lägenheten. Jag ska göra julskinkan, pepparkakorna ska bakas, dessutom måste badkaret invigas. Skönt det är med semester ;)



Av Jennie Jönsson - 17 december 2008 17:00

* 17 arbetstimmar kvar innan det är dags för semester, behöver jag säga att jag numera räknar ner?  


* Det flyttas för fullt. Tack för all hjälp Veronica, David och Martin!


* Nya soffan kommer i helgen, så himla skönt.


* Lite lösa planer för nyår som jag hoppas blir av.


* Jag behöver ta igen massa timmars sömn och vila min onda kropp.


* Snart jul.


* Slutar jobba om en stund, måste göra en insats nu.









Fy

Av Jennie Jönsson - 15 december 2008 12:35

För måndagar..

Av Jennie Jönsson - 11 december 2008 19:17

Sida Vid Sida För Alltid För Evigt.



Älskar Dig Vännen.

Av Jennie Jönsson - 11 december 2008 19:03

Du är lika go du Veronica.. Me like ;)

Av Jennie Jönsson - 11 december 2008 13:51

STORT grattis på födelsedagen minstingssystra min =) Ses ikväll !

Av Jennie Jönsson - 10 december 2008 13:17

Igårkväll drack jag glögg med Annelie. Tack så mkt vännen för en trevlig kväll!

Ovido - Quiz & Flashcards