Alla inlägg under juli 2009

Av Jennie Jönsson - 19 juli 2009 11:06

Jag har glömt bort hur man gör dethär, är glad att jag kom ihåg adressen samt mitt eget lösenord. Är lite smått snurrig i huvudet numera och får för det mesta använda postit-lappar för att minnas.


Magen växer och rör sig mest hela tiden. Lustig men skön känsla. Känns som om det går väldigt fort bara och det är mkt som ska hinnas med innan liten kommer ut. Det ska renoveras, byggas, rivas, packas, packas upp och ja.. vad ska inte hinnas med känns det som ? Skönt att jag bara jobbar denna vecka som kommer innan jag går på semester. Sen är det drygt 2 månader kvar innan jag ska, enligt Herrn, ha "semester" ett helt år. Han är rolig han..


Nej nu ska jag på Ica men en film och sen hem och krypa upp i soffan, idag är en slappdag i regnet.


Sköt om er !

Ovido - Quiz & Flashcards