Direktlänk till inlägg 11 september 2009

2009-09-11

Av Jennie Jönsson - 11 september 2009 16:19

För mosters skull så kommer det ngr rader.


Jag är sjukskriven. Jag ska vila och inte stressa, detta för att "liten" inte ska komma förtidigt. Att vila är inte så roligt alla gånger men just nu får jag lyssna på kroppen och bita ihop, det är inte så lång tid kvar. Under tiden som är kvar så ska huset blir klart, ngn ska ta min på sig min flyttroll så att jag bara kan sitta på en stol och peka, det ska flyttstädas både här och där. Vi ska komma iordning, liten ska ut och en massa annat. Vi har iaf sagt upp lägenheten nu så vi inte står med dubbelt boende sen. Bara tanken på allt som ska göras får mig stressad och det är ju just de som jag ska undvika. Måste nog leja bort det oxå:) VSHR, eller hur var det ?


Herrn har semester..i skogen, på den ständigt återkommande älgjakten. Jag har inte sett honom på flera dagar och nu lider jag av abstinens. Hade det vart jobbvecka så hade han ju vart hemma nu, kanske ska ta mig en trip till skogs ikväll om jag ska hinna se röken av honom innan han åker tillbaka på jobbet.


Mer uppdatering än såhär blir det nog inte, inte just nu iaf.


 
 
Marie

Marie

11 september 2009 20:31

Har bebis varit otålig?
Ta det luuuuuuugnt nu Jennie, var rädd om Er och STRESSA inte. Och ät mycke vitaminer och god frukt. Ligg i soffan och titta på TV. Klappa hunden och styr och ställ. =)

Kramar

http://varlensbasta.blogg.se

 
Kusin vitamin!

Kusin vitamin!

12 september 2009 17:50

Välkommen tebax kära kusin! Trist å bli sjukskriven gumman =( men men,kan ju bli ganska skönt å bara sitta å peka ;)
Sköt om dig å bäsen nu..Kramar i massor här ifrån Vikbäcken =)

http://cinahsspace.blogspot.com

 
Ingen bild

Anita

14 september 2009 18:27

Jag e ju mest ledig varje dag så om du är uttråkad eller bara vill prata lite bebis:) så får du mer än gärna höra av dej. Å ta de lugnt, själv körde jag med gör ett projekt om dan, de gick väl rätt bra tills lilltrollet bestämde sig för att anlända en månad för tidigt, men de fixar sig ändå;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennie Jönsson - 14 januari 2010 16:11

Eftersom jag är kass på att uppdatera denna sida så byter jag adress. Det kanske blir roligare då? Finns numera på Min vardag   Kommer att ha kvar denna för att jag själv ska minnas ;) ...

Av Jennie Jönsson - 5 december 2009 13:34

Ja mycket har hänt sedan den 18 oktober när jag skrev sist.. November är slut och vi är inne på december, snart är det ett nytt år. Ett år som jag hoppas blir bättre för alla, att det verkligen vänder på alla sätt och vis.   Älskade mormor somnad...

Av Jennie Jönsson - 18 oktober 2009 10:57

  Vi ses i Nangijala Mormor.

Av Jennie Jönsson - 14 oktober 2009 10:05

Tycker att alla borde gå in och läsa om Våra hjältar idag.

Av Jennie Jönsson - 8 oktober 2009 13:44


Har visst förträngt denna sida igen.. Såhär ser det iaf ut just nu;   Bilden tagen för ca 2-3 veckor sedan.   Beräknat förlossningsdatum: 2009-11-03 Du är i vecka: 37 Du är i månad: 9 Antal dagar kvar till förlossningen: 26 Nerv...

Skapa flashcards