Alla inlägg under oktober 2009

Av Jennie Jönsson - 18 oktober 2009 10:57

 

Vi ses i Nangijala Mormor.

Av Jennie Jönsson - 14 oktober 2009 10:05

Tycker att alla borde gå in och läsa om Våra hjältar idag.

Av Jennie Jönsson - 8 oktober 2009 13:44

Har visst förträngt denna sida igen.. Såhär ser det iaf ut just nu;


 

Bilden tagen för ca 2-3 veckor sedan.

 

Beräknat förlossningsdatum: 2009-11-03

Du är i vecka: 37

Du är i månad: 9

Antal dagar kvar till förlossningen: 26


Nervöst? Skojja inte.. fast å andra sidan så har jag ju redan i drömmen fött våran lilla minimänniska och då sa det bara "plopp" så var det klart. Kanske går de så enkelt, kanske inte. Det kommer visa sig har jag en känsla av.


Håller tummarna nu för att renoveringen ska hinna bli klar..Igår gjorde jag klart med elektrikern gällande badrumsbelysningen. Rättare sagt, jag talade om hur det skulle se ut, vart jag ville ha vad och så vidare, sen är de ju upp till elektrikern att göra sitt. (Ja, jag skriver "vad jag ville ha osv" för jag fick faktiskt vara chef för det) Kakel, fönster samt badrumsporslin (säger man så?) ska in sen är det klart. Köket bör bli klart denna vecka, efter de så är det "småjobb" kvar bara. Med småjobb menar jag tapeten som ska upp i matrummet och färgen som ska målas på hallväggen (uppe och nere) samt tv-rumsväggen, det går väl på ett kick va? Just ja, vi ska även slipa ett golv.. Nämnde jag självaste flytten?


Lägg till en förkylning samt en sjukskrivning på det ovannämda så hittar ni mig i ryggläge på soffan, fantiserande om att jag har orken till att packa lite i lägenheten, spackla, slipa och måla ett par väggar eller fylla frysen med goda bullar. Varför ska allt komma samtidigt? För att inte skaffa mig liggsår så ska jag nog ta och åka iväg till huset och vara ivägen lite för snickarna, dom kanske är klar nu? Måste kolla för säkerhetsskull att dom inte är utan jobb..


På återseende!






Ovido - Quiz & Flashcards