Alla inlägg under december 2009

Av Jennie Jönsson - 5 december 2009 13:34

Ja mycket har hänt sedan den 18 oktober när jag skrev sist.. November är slut och vi är inne på december, snart är det ett nytt år. Ett år som jag hoppas blir bättre för alla, att det verkligen vänder på alla sätt och vis.


Älskade mormor somnade in den 16 oktober. Jag vet inte om jag har förstått det ännu. Det gick så fort, alldeles för fort.. tankarna är många kring detta. Hon har alltid funnits där och kommer alltid på ett sätt att finnas kvar.

Sov Gott Älskade Mormor, Du Finns För Alltid I Mitt Hjärta !


Lördagen den 7/11 kl 11.03 tog Axl sina första andetag, 3900g och 52 cm lång. Kärlek vid första ögonkastet. Det är som dom säger, man glömmer bort förlossningen och allt vad den innebär så fort man får se sitt underverk!


Vi har även hunnit flytta från lägenheten och in i huset. Trivs jättebra trots att det finns mycket kvar att göra och att man inte helt kommit i ordning, men det blir väl så småningom..prioriterar mys framför allt annat just nu.


// J.



Ovido - Quiz & Flashcards