Direktlänk till inlägg 14 januari 2010

2010-01-14

Av Jennie Jönsson - 14 januari 2010 16:11

Eftersom jag är kass på att uppdatera denna sida så byter jag adress. Det kanske blir roligare då? Finns numera på Min vardag


Kommer att ha kvar denna för att jag själv ska minnas ;)

 
 
Ingen bild

Anita

15 januari 2010 11:44

Kunde inte kommentera på din nya blogg, då jag inte har någon blogg själv, men jag kan ju säga att inte blev minnet bättre sen man fick en bebis. Själv är jag senil på heltid numera.

 
Ingen bild

Jennie

15 januari 2010 14:03

Mäh, det ska ju fungera..konstigt. Har inte lärt mig sidan än heller, men ska klura ut nå bra :) När ska vi ses då? känns som om man frysit inne snart!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennie Jönsson - 5 december 2009 13:34

Ja mycket har hänt sedan den 18 oktober när jag skrev sist.. November är slut och vi är inne på december, snart är det ett nytt år. Ett år som jag hoppas blir bättre för alla, att det verkligen vänder på alla sätt och vis.   Älskade mormor somnad...

Av Jennie Jönsson - 18 oktober 2009 10:57

  Vi ses i Nangijala Mormor.

Av Jennie Jönsson - 14 oktober 2009 10:05

Tycker att alla borde gå in och läsa om Våra hjältar idag.

Av Jennie Jönsson - 8 oktober 2009 13:44


Har visst förträngt denna sida igen.. Såhär ser det iaf ut just nu;   Bilden tagen för ca 2-3 veckor sedan.   Beräknat förlossningsdatum: 2009-11-03 Du är i vecka: 37 Du är i månad: 9 Antal dagar kvar till förlossningen: 26 Nerv...

Av Jennie Jönsson - 11 september 2009 16:19

För mosters skull så kommer det ngr rader.   Jag är sjukskriven. Jag ska vila och inte stressa, detta för att "liten" inte ska komma förtidigt. Att vila är inte så roligt alla gånger men just nu får jag lyssna på kroppen och bita ihop, det är int...

Ovido - Quiz & Flashcards