Alla inlägg under februari 2009

Av Jennie Jönsson - 27 februari 2009 16:22

Hörni tjejer, har ni sett att vecka 33 finns med i kalendern även iår? Närmare bestämt 14-16 augusti. Nu kanske ni tycker att jag går händelserna lite väl i förväg, men på mitt jobb måste man lämna in semesteransökan redan nästa vecka.

Vad säger ni, ska vi köra en favorit i repris?

Av Jennie Jönsson - 25 februari 2009 20:44

15 min kvar till jag och syster ska mysa i soffan framför Grey´s.

Imorgon ska det också mysas för då kommer äntligen saknad hem och jag slipper längta som en toka dygnet runt..


På återseende !

Av Jennie Jönsson - 24 februari 2009 17:24

Måste bara berätta..jag fick ett egengjort födelsedagskort idag. Inuti stod;


GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN GUMMAN.

HOPPAS DU HAR EN TOPPENDAG.

IKVÄLL DRAR VI PÅ LILLA OCH ÄTER NÅGOT GOTT.

IT´S ALL ON ME!

PUSS & KRAM


Tusen Tack Annelie, du är för go du gumman!

Av Jennie Jönsson - 24 februari 2009 16:48

Av Jennie Jönsson - 23 februari 2009 22:25

Dags att få ner ngr rader, eller vad säger du Moster ;)


Börjar med att säga TACK till alla som grattat idag, ni är underbara !

Skrev ett längre inlägg nyss men eftersom datorn fick nå spel och ville starta om så kör jag en kortare variant av uppdatering nedan.


Helgen som varit då.


Fredagen: Herrn och jag lagade middag och slappade i soffan, Magnus och Sanra kom förbi en sväng för att smida lite planer inför morgondagen. Efter de så kom Johan över och tog ngn kall. Kom i säng runt 3 tror jag, tröttare än få. Förstår inte att man inte kommer i säng i tid...

Lördagen: Upp tidigt, kl 9 var det bestämt att det skulle handlas innan vi skulle dra oss mot Västanå. Jag och Daniel for till Häddal och lämnade av Buck, ner till Västanå och inväntade Magnus och Sanra. Drack ngn kall och sedan kom Poståkarn och hämtade upp oss. Kollade på skoteruppvisning, drack ngn kall och var på afterskoter innan Mia körde oss tillbaka. Lagade mat och donade på lite innan min mage tyckte att det var dags att säga ifrån. När de andra rörde sig mot Häddal igen så kröp jag ner i sängen med krampande/svidande mage, knäna uppe vid hakan somnade jag. Sov dåligt och vaknade lagomt till 2snåret när de andra kom tillbaka. Sen sovdags.

Söndagen: Världens Underbaraste fyllde år. Vi städade upp efter oss i V, fikade lite frukost och for tillbaka till Sveg. Handlade och åkte hem för soffläge. Mia, David och Kryckan kom förbi på lite födelsedagsfika innan det var dags för middag. Mormors hemmagjorda pölsa, göttans ! Herrn for tillbaka på jobbet och jag gjorde ett tappert försök att hålla mig vaken framför tv´n. Misslyckades totalt med det kan jag säga.


Måndagen: Jöni´s (Michelle´s ord) födelsedag. Den har jag firat med paket och smörgåstårta. Tack igen för all uppvaktning!


Nu ska jag krypa ner, surra lite med älsklingen innan jag somnar som ett år äldre..


//J.


Att träna på gym, är det samma sak som inte nudda golv?

Ovido - Quiz & Flashcards