Alla inlägg under november 2008

Av Jennie Jönsson - 30 november 2008 08:59

Tillbaka.. det har snöat en massa. Underbart !


Helgens uppdatering kommer senare, jag vet inte ens vad jag gör vaken just nu..kanske ska jag släpa mig ur sängen och ta en promenad innan det blir frukostdags eller så ska jag dra täcket över huvudet och sova lite..


Återkommer...

Av Jennie Jönsson - 27 november 2008 22:19

Julpyntning, glögg och pepparkakor på jobbet idag.. mysigt värre. Stort tack till lussebullsbakaren som inte penslade "mina" bullar med ägg. Minttukattens flytt blev ett faktum idag. En vecka kvar i mina ägor. Erkänner separationsångesten men är glad för hennes skull. Nu kanske hon får mera tid tillsammans med någon annan, det behöver hon verkligen. Och jag kanske kan andas normalt igen.


Imorgon ska jag och mina kollegor äta god mat, drick någon kall och sen ut och slå klackarna i taket. Lördagen ska jag ta med mig sällskapet och gå på middag hos Stjärt, även där kommer det tas ngn kall tillsammans med vännerna. Söndagen...ja, sovmorgon och pepparkaksbak tror jag. Julskyltningen skulle också ha hunnits med.


Ge mig snön tillbaka !


//J.

Av Jennie Jönsson - 26 november 2008 08:31

Ikväll är det soffan som gäller...

Av Jennie Jönsson - 25 november 2008 16:46

Herrn vägrar köpa ett par skor till mig, han tycker att jag har för många ???

Av Jennie Jönsson - 22 november 2008 23:10

Sen kan vi prata käkarna ur led och dricka oss otörstiga på te, glögg, ja det som vi anser är passande för stunden. Känner jag min vän rätt nekar hon sig inte hes till en kall när hon väl sitter i min soffa. Längtar efter dig Anna!

Av Jennie Jönsson - 21 november 2008 15:56

Ingen som vill ge henne lite kärlek ?

Av Jennie Jönsson - 19 november 2008 17:31

Jo jag ska göra det så fort jag får lite tid över..


Middag hos päronen ikväll, herrn hem imorgon, helt ledig helg. Btw, Tack alla inblandade för helgen som var . Jag har repat mig nu...


//J

Av Jennie Jönsson - 14 november 2008 12:06

Välkommen helgen! Om 5 timmar är jag urloggad och påväg hem. Ska nog åka och hälsa på jägarna en sväng då innan det är dags att umgås på hemmaplan. Imorgon blir det kalajs ;) Kanske skulla ha ljummat lite ikväll.. vi får se..är man gräsänkling så är man.


Igår tog jag och flexbert oss en tur runt broarna innan det blev ett litet stopp hos stjärt. Där pluggades det för fullt och Herr Mattsson satt vid symaskinen. Skaplig syn må jag säga.. ska nog lämna mina byxor för lagning till honom för resultatet blev ju bra, trots en liten miss där framsida satt i baksida..haha, man kan inte vara bra på allt inte.


Jaja, nu ska jag fylla på lite kaffe..

Ovido - Quiz & Flashcards