Alla inlägg under april 2009

Av Jennie Jönsson - 22 april 2009 20:03

Lägesrapport;


Öronen gör fortfarande ont, trots att jag knaprar piller mest hela tiden. Det är onsdag idag och imorgon kommer min väldigt saknade sambo hem igen. Nu plingar Emma på dörren för det ska bakas paj och tittas på Greys såklart.


//J.

Av Jennie Jönsson - 20 april 2009 20:12

Har försökt skriva några rader här nu under en veckas tid. Men jag kan verkligen inte komma på något..lite snabbt då;


Påsken har firats med nära och kära, helgen innan var jag och hjärtat upp och påskstädade lite. Skönt med kvalitetstid=) Blir en tur snart igen tror/hoppas jag.. skönt att komma ifrån lite, även om så bara för en helg.


Har lyckats dragit på mig en 7jävla förkylning. Var upp på sjukan idag, och hör och häpna, jag blev inte ordinerad alvedon. Jag fick medicin så jag förhoppningsvis ska bli bättre i mina onda öron. Det är ingen höjdare att sitta med headset på när man har jordens öronvärk iaf..


Nähäpp, nu var det idetorka igen..


Ovido - Quiz & Flashcards