Alla inlägg under juni 2009

Av Jennie Jönsson - 27 juni 2009 09:56

Va alla tjatar om en uppdatering då..=)


Avlägger en lägesrapport;


Om någon mot förmodan skulle ha missat det alla pratar om så kommer det en liten i början av november. Jag och Hjärtat går alltså från 2 till 3 då. Spännande och lite nervöst, det är inget man gjort tidigare precis. Ultraljudet är avklarat och allt såg jättebra ut så nu är det bara att hoppas att resten av tiden går lika bra som den gjort hittills.


För tillfället är jag sjukskriven tom fredag nästa vecka, jag är förkyld, pollenallergisk och febrig, har ett virus i kroppen och man får ju inte äta vilka piller som helst när man går runt och bär på en liten så herr läkare har ordinerat vila, samt skrivit ut en lång lista med mediciner som jag skall hämta ut på apoteket.


Ja, mera kommer förhoppningsvis inom kort... jag ska passa på att njuta av min och Daniel´s minisemester nu. Kom ner till huvudstaden igårkväll och idag blir det lite shopping innan vi ska åka ut till Värmdö för lite båtåkning och middag med min farbror. Imorgon åker vi hemöver igen.


På återseende !

Ovido - Quiz & Flashcards