Alla inlägg den 26 november 2007

Av Jennie Jönsson - 26 november 2007 13:27

J drar upp telefonen och undrar över numret på smsmottaget..

"Är dethär din pojkväns nummer"


Internt och jävligt roligt !

Av Jennie Jönsson - 26 november 2007 11:51

Ja det är jag verkligen..förstår inte hur jag hinner med allt;)


I helgen har det iaf gjorts lite. Fredagen var det taco och film/mys. Johanna och Peter tittade förbi, men vi var nog alla trötta, blev ganska tidigt. Lördagen spenderade jag ett par timmar med min stjärt innan det var dags att röra sig hemöver. Mat och klippning. Sen pilotera till Vemdalen. Släppte av killarna och for hem till Jossan för kaffe. Upp och vände på skalet, Andre skulle festa till det lite. Hemöver igen vid 2 snåret, då hade alla kalasat klart. sent i säng och upp tidigt på söndagen. Iväg på hockey med herrn, damerna förlorade stort. Syster åkte på en riktigt puck och blev liggande.. ajaja. Köpte med oss mat innan vi intog soffläge hemma igen.Mat, mys och film innan det var dags att säga hejdå igen.. Det är riktigt trist men det är väl snart helg igen;) Hockey och glögg?


Jaja, nu är det ny vecka..nackspärr som heter duga, så ont att jag mår illa. Men nu ska jag jobba..hela dagen lång, sen ska jag stupa i säng!


Hoppas det går bra för min älskade stjärt på operationen idag och välkommen till världen Markus..vi ses nog snart!


// J

Ovido - Quiz & Flashcards