Alla inlägg den 7 februari 2007

Av Jennie Jönsson - 7 februari 2007 16:39

Känner mig helt slut i kroppen och det är än så länge bara onsdag..kan det bero på helgens bravader. Blev kanske inte så mkt sömn iaf. D kom ju inramlandes efter 3 på fredagnatt/lördagmorgon och sen var det folkan och sena natten sen söndag, vips måndag och jobb igen.Veckan har ju trots allt varit lugn än så länge så jag ska väl inte klaga. Barn har vi fått också, inte jag men chefen. En liten princessa..mysigt. Jag har nog fått mig ett par nya byxor, måste höra med herrn först om de är godkända..haha! Min superroliga träningsmaskin har kommit och det enda jag saknar nu är grannen, min träningspartner. Den stackaren ligger på sjukhus och har snart gjort det i en vecka..hoppas de får ordning på henne. Jag kan ju inte tjuvtstarta med träningen precis.Gårdagskvällen spenderades hemma hos Johanna och Peter, jag som bara har skogstv i min lägenhet var tvungen att få vila ögonen på någon annan kanal ett tag. Snacka om gött!Får middagssällskap idag.. J. kommer med hungrig mage. Appropå det så hoppas jag att D inte glömmer min burgare som jag har beställt, då blir jag inte glad;)Jo pumor.. jag har nog fixat oss en chaufför till den 2.. inte illa va? Krävs bara lite mera övertalning så är det klappat och klart. Men, bil då? Kom ju på att jag inte längre äger någon, ett nytt problem som skall lösas?!Sen måste jag nog gnälla lite, jag förstår inte hur vissa är funtade uppe i skallen, om det i huvudtaget finns någonting innanför pannbenet på dem? Jag tycker lite synd om dem ibland, fast å andra sidan får de skylla sig själva.Nej undrar om tvätten vill bli hängd? Jo R, de kommer fler bilder så småningom, de skall bara sorteras. Man kan ju inte visa allt för de nyfikna som ränner här.. så har ni läst såhär långt, lämna en kommentar så jag vet vem som vet vad jag skriver..// J.Höll på att glömma... GRATTIS JOHN TILL SEGERN !!

Ovido - Quiz & Flashcards