Alla inlägg den 3 december 2008

Av Jennie Jönsson - 3 december 2008 17:42

Räddade mig från att klättra på väggarna idag. Hon frågade om jag behövde något från byn så istället för att få liggsår klädde jag på mig och följde med. Mijlöombyte var nödvändigt känner jag, trots att man är helt snurrig i skallen och får svettningar av att röra sig minsta lilla.. Men, hon frågade inte bara om jag behövde något. Hon hade med sig en påse lussebullar till mig...ikväll blir det Grey´s, tekoppen och en lussebulle..Tusen tack min älskade vän, du är himlans go du!


Nu ska jag fortsätta jobba på mitt liggsår iväntan på middagen ska serveras.


/J.

Av Jennie Jönsson - 3 december 2008 14:02

Fast egentligen 12 som jag hade skrivit från början.. Anna kommer hem men åker direkt vidare för att sen komma hem igen. Den 15 ska vi inte sitta i min soffa och dricka te som det var sagt. Det skall flyttas.. igen.. Jag har redan lovat henne att jag ska packa alla glas innan hon kommer så att hon slipper svära över det..vi vill inte ha några svärord innan jul.

Av Jennie Jönsson - 3 december 2008 13:38

Jag hade skrivit ett inlägg.. men så poof var de borta. Orka skriva om.


Ovido - Quiz & Flashcards