Alla inlägg den 11 mars 2009

Av Jennie Jönsson - 11 mars 2009 20:10

Onsdag, halva veckan har gått. Jag har inte haft ngn ork till detta. Det är mkt att göra på jobbet och när man kommer hem är skallen som bomull.


I fredags så kom min bror med sitt hjärta på middag. Vi åt taco´s, drack ngn kall öl och spelade spel. Jättetrevligt. Kanske kommer ngn bild på det sen. Kan ju tillägga för dom som spelat "Hotell" med mig att jag inte vann.. MEN, denhär gången slog jag ingen, jag gjorde inte heller någon jordbävning så jag skötte mig rätt bra ;)


På lördagen skulle Harry och Buck träffas. För dom som inte vet så är Harry också en hund, en liten underbar kille. Gick helt okej så det blev en brorunda med dom båda på söndagen också. Lördagkväll blev det lugnt, jag och D tänkte titta på film och mysa bara men ett, två, tre så sov vi båda två i soffan. Är man trött så är man. Tror klockan hann passera 20.15 iaf.


Ikväll är det Grey´s (om jag håller mig vaken), imorgon är det Daniel-kommer-hem-dagen=) och sen är det fredag igen. Det går fort, snart är det påsk och jag har börjat öva på soldansen!


Återkommer!



Ovido - Quiz & Flashcards