Alla inlägg den 10 oktober 2007

Av Jennie Jönsson - 10 oktober 2007 16:40


Har inte gjort ett dugg idag. Somnade lika fort som jag la huvudet på kudden, vaknade nyss. Har drömt en massa saker, tryckt upptaget på telefonen och jag har för mig att jag träffade Jude Law?! Skapligt.. Det är såna gånger man önskade att man inte vaknade eller att drömmen var verklighet. Men jag vaknade och jag satt inte och fikade med denna snubbe. Dessvärre hade jag tryckt upptaget i örat på min vän. Sorry!


Nu börjar det väl bli dags att fundera på vad man ska äta för middag, om jag verkligen ska baka idag eller om jag kanske skulle ha städat lite? Detta tåls att fundera på ett tag till..

// J.


Av Jennie Jönsson - 10 oktober 2007 12:37

Halva veckan. Tränade igår. Gjorde 300 st, Ida kontrade med 400 klippte till med 500 när hon gått. Thomas den räven gjorde 1000. Nästa vecka blir de.. Hopplöst dålig förlorare eller något åt det hållet.


Om jag ska ynka mig lite idag så skulle jag inte ha tränat igår trots allt, halsen är inge vidare men resten är bra. Hemma och vilar upp mig..


Fiskbullar till lunch, inte fyskam det inte. Funderar på om jag kanske ska ta och baka lite, det var länge sen. Men det är långt mellan tanke och handling. Får se vad jag orkar med. Skulle nog ha haft en hembetjänt.


Ngt mer jag skulle ha haft är det där högavlönade jobbet som inte kräver 40tim/v närvaro, vart finns det ? Finns det i huvudtaget ?


Ska sätta mig på ryggen lite och överväga bakning.


//J.


Ovido - Quiz & Flashcards