Alla inlägg den 17 oktober 2007

Av Jennie Jönsson - 17 oktober 2007 16:30

Igår var det träning, vilket jag tycker är rikigt roligt numera, trots att det kanske blir mkt lek och så. Men ändå..skönt att gnistan är påväg åt rätt håll. Det var ett tag sedan. Sen var det hemgång. Upptäckte ett nytt favoritställe hemma. Har haft hallgolvet bra länge men nu är det stolen i sovrummet som får stå ut med mitt sällskap. Slå ner röven och slänga upp benen på sidan av den, kanonläge !


Idag har det fikats på Kondis..tog nästan hela dagen. Inge fel med det men på slutet kröp det i hela kroppen och jag tog med mig Johanna på lite ärenden som inte blev avslutade igår. Jävla klädtryckning säger jag bara! 


Dagens nästa kanonläge kommer vara soffan hemma hos min stjärt ikväll. Grey´s A får inte missas..men innan dess ska jag diska och fixa lite middag. Kanske köra en till tvätt också..eller så spar jag den till imorgon så har jag ngt att göra då med, inte lätt att vara arbetslös inte.


// J.




Ovido - Quiz & Flashcards