Direktlänk till inlägg 23 juli 2008

Återigen..

Av Jennie Jönsson - 23 juli 2008 13:00

Semestern är över. Jag är inne på min tredje dag på jobbet. Imorgon är jag ledig igen, likaså fredag. Morgondagen kommer tillbringas på Sjukhuset i Östersund, skall dit med mitt knä igen. Fredagen blir det nog Fäviken med Herrn och ngr till. Kul !


Under semestern så har jag mest tagit det lugnt, haft hand om Buck. Vi har promenerat med Anna och deras Liza, vi har vart i Glöte på semester. Öl och kortspel. Buck har tappat en tand, sprungit runt hemma dragandes i Minttus svans. Hjälpte mamma och systrar med Poolen som de köpt. Vi fyllde den, tömde den, flyttade den och fyllde den igen. Ett dopp blev det, i 15.5 grads vatten. Inte att rekomendera. Sen stundade Häddalsyran också. Packade in oss i bilden och for på fredag eftermiddag. Grillade, spelade kubb och drack öl. Bror med Hjärta kom upp och gjorde oss sällskap och vi hade en riktigt rolig kväll/natt. Lördagen var det hundutställning i Hede. Det var nog med nöd och näppe man kom upp kl 7 på morgonen. Kul att det tog precis hela dagen sen. Daniel och Buck var först ut, Jens och Zako sist. Härligt ! Men båda vann deras klasser, vet inte om det var för att de var ensamma i dessa eller inte=) Sen tillbaka till Häddal, powernap ngn timme och sen ett tappert försök att hitta suget igen. Ner på området för lite karusellåkning och spel/pilkastning för att jag ville ha min nalle. Och den fick jag, tack goding för den. Ett grillben senare knatade han och jag hem..tråkiga som vi var;) men mysigt...trots allt spring. Söndagen hem och säga hej till delar av släkten som var på besök och sen var det bara slappning resten av min sista semesterdag. Han for på jobb på måndagmorgon och jag klev upp för att återigen jobba. Här sitter jag nu. Halva dagen kvar sen så..


Ja, det var nog allt just nu.

 
 
Marie

Marie

23 juli 2008 22:36

Hej hej!! Joo då det är bara bra, lite trötta och onda fötter, men annars bara bra!! Själv då?
Okej, vad roligt!! Då kanske vi stöter på varandra, hammarn är ju inte större än att det är möjligt.. =)

Kram

http://httm://varlensbasta,blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennie Jönsson - 14 januari 2010 16:11

Eftersom jag är kass på att uppdatera denna sida så byter jag adress. Det kanske blir roligare då? Finns numera på Min vardag   Kommer att ha kvar denna för att jag själv ska minnas ;) ...

Av Jennie Jönsson - 5 december 2009 13:34

Ja mycket har hänt sedan den 18 oktober när jag skrev sist.. November är slut och vi är inne på december, snart är det ett nytt år. Ett år som jag hoppas blir bättre för alla, att det verkligen vänder på alla sätt och vis.   Älskade mormor somnad...

Av Jennie Jönsson - 18 oktober 2009 10:57

  Vi ses i Nangijala Mormor.

Av Jennie Jönsson - 14 oktober 2009 10:05

Tycker att alla borde gå in och läsa om Våra hjältar idag.

Av Jennie Jönsson - 8 oktober 2009 13:44


Har visst förträngt denna sida igen.. Såhär ser det iaf ut just nu;   Bilden tagen för ca 2-3 veckor sedan.   Beräknat förlossningsdatum: 2009-11-03 Du är i vecka: 37 Du är i månad: 9 Antal dagar kvar till förlossningen: 26 Nerv...

Ovido - Quiz & Flashcards