Direktlänk till inlägg 1 oktober 2008

Mitt i veckan..

Av Jennie Jönsson - 1 oktober 2008 17:53

är det och imorse var det första jag såg, brandrök och eldlågor tillsammans med ett gäng brandmän som gjorde sitt jobb. Skapligt uppvaknande det.


Annars är det inte så mkt som händer..torsdag imorgon igen. Som jag längtar. Imorgon är det.. (ja jag vet att jag tjatar) mysdag! Förövrigt så är jag fortfarande förkyld, om ngn känner för att ta över detta så säg till, jag hostar och nyser dig i ansikte förutsatt att jag blir av med det.


Jo..min katt. Min älskade lilla plutt- som jag för övrigt inte kommer överrens med, hon som äter tops, river sönder toalettrullar på löpande band, hon som krossar blomkrukorna en efter en, hon som.. ja jag kan fortsätta huuuur länge som helst skulle jag tro. I vilket fall som helst, hon ska nog flytta. Hon behöver någon som kan vara hemma med henne, jag jobbar ju hela dagarna och på helgerna är vi nästan aldrig hemma. Känns bättre om hon har sällskap, men det gör ont i hjärtat. Hon är så inihelvetesöt&go. Återkommer till det senare, jag grubblar mig trött i skallen ang henne.


Grey´s ikväll.. Jag ska logga ut och gå hem..


//Fortfarande snusfri

 
 
Ingen bild

Puman

1 oktober 2008 20:02

Glöm inte halsduken nästa gång!!!!

 
Ingen bild

Ida

11 oktober 2008 04:31

My är ju hemma hela tiden ändå ju.. å nu är jag det med.. Kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennie Jönsson - 14 januari 2010 16:11

Eftersom jag är kass på att uppdatera denna sida så byter jag adress. Det kanske blir roligare då? Finns numera på Min vardag   Kommer att ha kvar denna för att jag själv ska minnas ;) ...

Av Jennie Jönsson - 5 december 2009 13:34

Ja mycket har hänt sedan den 18 oktober när jag skrev sist.. November är slut och vi är inne på december, snart är det ett nytt år. Ett år som jag hoppas blir bättre för alla, att det verkligen vänder på alla sätt och vis.   Älskade mormor somnad...

Av Jennie Jönsson - 18 oktober 2009 10:57

  Vi ses i Nangijala Mormor.

Av Jennie Jönsson - 14 oktober 2009 10:05

Tycker att alla borde gå in och läsa om Våra hjältar idag.

Av Jennie Jönsson - 8 oktober 2009 13:44


Har visst förträngt denna sida igen.. Såhär ser det iaf ut just nu;   Bilden tagen för ca 2-3 veckor sedan.   Beräknat förlossningsdatum: 2009-11-03 Du är i vecka: 37 Du är i månad: 9 Antal dagar kvar till förlossningen: 26 Nerv...

Ovido - Quiz & Flashcards