Direktlänk till inlägg 6 oktober 2008

Grattis...

Av Jennie Jönsson - 6 oktober 2008 20:31

Ja, idag är ingen vanlig dag...för det är mammas födelsedag..


Världens Bästa Mamma Fyller År. Grattis Grattis!!!



Och grattis till mig själv som nu firar 1 vecka utan snus, och Anna som firar 5 veckor. Ett mindre grattis till Maria som FUSKADE idag, hon erkände iaf. Grattis till alla Jenny också som har namnsdag..(jag nästan)

 
 
kamilla

kamilla

6 oktober 2008 22:53

Grattis på namnsdagen :p

Och grattis till snusnigen duktig tjej , tänk omman själv kunde vara lika duktig med rökningen :o :p

http://finnsanglar.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Jennie

7 oktober 2008 09:03

Tack så mkt =) Ja, det gäller väl att bestämma sig. Jag sitter och intalar mig själv varje dag att det var lätt att börja så det måste vara lätt att sluta;)

 
Ida

Ida

9 oktober 2008 02:43

duktig du är Jennie :) Men Maria är en riktig fuskare hon ;), Träffas nån dag? Fika el en promenad? Grattis till Carina iaf.. :)

Kram på dig

http://idaekelund.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Jennie

9 oktober 2008 13:01

Tack Ida =) Självklart ska vi göra det, jag har fortfarande inte vart och sett din lägenhet! Puss

 
Ingen bild

Ida

11 oktober 2008 04:29

Men då får vi fixa det du :) När är du fri om dagarna då?? Kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennie Jönsson - 14 januari 2010 16:11

Eftersom jag är kass på att uppdatera denna sida så byter jag adress. Det kanske blir roligare då? Finns numera på Min vardag   Kommer att ha kvar denna för att jag själv ska minnas ;) ...

Av Jennie Jönsson - 5 december 2009 13:34

Ja mycket har hänt sedan den 18 oktober när jag skrev sist.. November är slut och vi är inne på december, snart är det ett nytt år. Ett år som jag hoppas blir bättre för alla, att det verkligen vänder på alla sätt och vis.   Älskade mormor somnad...

Av Jennie Jönsson - 18 oktober 2009 10:57

  Vi ses i Nangijala Mormor.

Av Jennie Jönsson - 14 oktober 2009 10:05

Tycker att alla borde gå in och läsa om Våra hjältar idag.

Av Jennie Jönsson - 8 oktober 2009 13:44


Har visst förträngt denna sida igen.. Såhär ser det iaf ut just nu;   Bilden tagen för ca 2-3 veckor sedan.   Beräknat förlossningsdatum: 2009-11-03 Du är i vecka: 37 Du är i månad: 9 Antal dagar kvar till förlossningen: 26 Nerv...

Ovido - Quiz & Flashcards