Alla inlägg den 7 november 2008

Av Jennie Jönsson - 7 november 2008 21:56

Ja nog är det de alltid. Jag är helt slut.. D plockade upp mig på jobbet, körde sig själv till sin öldrickande vän, jag tog bilen hem. Startade en tvättmaskin, pratade med syster som var påväg till bror.. Bytte om och tog med mig flexbert på en tur runt broarna med lurarna i öronen. Stannade till hemma hos Stjärt för lite prat. Tillbaka hem så kom D och plockade med sig lite öl påväg mot skalet. Tog mig själv i kragen och röjde disken samt torkskåpet och nu sitter jag här, huvudet och ögonen är trötta så det blir nog sängen som det känns men först en sväng i duschen.


Gnatt//J.

Av Jennie Jönsson - 7 november 2008 16:49

Äntligen! Ska bli så in i helvetes skönt att logga ut om ca 1 timme och gå hem, dra på mysbyxorna och bara vara. Herrn lurar på skalet så jag får ligga själv på soffan framför tv´n. Eller själv och själv, katten är ju hemma. Igen. Hon fick flytta hem igår för mormor blev dålig av henne. Ingen som känner sig sugen på att förgylla hennes dagar och låta henne flytta in? Hon är trots sina små påhitt väldigt snäll, söt och go. Jag kan inte ha henne kvar... tråkigt men sant. Hon behöver någon som är hemma liiite mer än vad jag är, hon behöver sällskap.


Igårkväll tog jag med mig mitt sällskap och flexbert runt broarna, lämnade av sällskapet och gick hem till Stjärt för en fika. Daniel kom förbi efter sin träning och även Johan tittade in. Kaffe och lucköppning från förra helgen, renoveringsprat och så pass mkt skratt att det ömmade i käkarna när jag och D åkte hem vid midnatt. Tack för sällskapet mina kära vänner!


Nej nu ska jag kasta kaffet i ansiktet så jag orkar med sista timmen.. Nästa helg är middag inbokad hos bror med hjärta. Det blir trevligt.


//J.





Ovido - Quiz & Flashcards