Alla inlägg den 5 november 2008

Av Jennie Jönsson - 5 november 2008 14:00

Halva denna vecka har också gått och inte uppdaterar jag heller. Helgen klarade vi av, trots blod, svett och tårar, kärlek och skratt samt huvudvärk på söndagen. Måndagen for han på jobb och jag missade min och Pyttes morgonpromenad pga tröttsand i ögat. Igår var det som de ska igen, upp och knata innan Svegarna vaknat, Rius som hade sovit över lämnade jag av hos mor och far vid halv 7. Han som åkte i måndags kom hem igen igår, tårta på äggarvägen när "lillDavid" fyllde bolagsålder. Grattis !


Idag då.. Grey´s och soffan är bokad för mig del. Kanske skulle ha dragit på sig flexbert och gåskorna en sväng innan. Måste hitta igen ett par fungerande lurar till telefonen..eller ännu bättre, ladda min mp3 kanske.


Äh, jobbdags..

Ovido - Quiz & Flashcards