Alla inlägg den 6 augusti 2008

Av Jennie Jönsson - 6 augusti 2008 17:12

Har ringt Ortopeden idag samt HC i Sveg. De förstnämnda för att få svar på min röntgen som jag gjorde v. 30 och den sistnämnda för att kolla mitt öra som nu gjort ont i en vecka. Men det var nog inte min dag idag..


Min läkare i Östersund har slutat och han som har tagit över är på semester, jag var väkommen att ringa igen om ett par veckor om jag inte hört ngt. Detta talade de om för mig när de ringde upp en timme senare än vad som sagts. Sen var jag även upp på sjukhuset här hemma för jag tycker inte att de är så skönt att det värker i örat. Vissa ggr gör de sådär ont som de kan göra om man råkar stoppa in en tops för långt.. För de första så får man ju såklart vänta och vänta och vänta på att få komma in. När man väl är inne, vad säger dem? Har du provat med alvedon? Ja, det är väl klart. Något har man väl lärt sig av alla ggr man har vart dit. Ibland undrar jag om inte vetrinären ger bättre svar?! Iaf då så har jag troligtvis vätska innanför trumhinnan, låter inte så mysigt. Fick som order att försöka bota detta med nässpray och (hör och häpna) alvedon. Har de inte gett med sig om ett par dagar var jag välkommen tillbaka. Jippie !!


Sammanfattningsvis så ska jag bara vänta. Det är precis det (icke)bästa jag vet. Känns som om jag drog nitlotten idag. Tackar för den.

Ovido - Quiz & Flashcards