Alla inlägg den 9 augusti 2008

Av Jennie Jönsson - 9 augusti 2008 17:15

Det kan ju vara onödigt att stänga av alarmet på telefon på helgerna så imorse vaknade jag tidigt..fast vi skulle ju upp. Meningen var att vi skulle till Rönnvassla men jag fick för mig att stanna hemma. Har sprunigt runt med dammsugaren gång nr 3 sedan i torsdag tror jag. Har köpt en ny.. Samsung, helt enkelt skitkul att städa numera. Den ställer man in på auto och så ökar den "sug"effekten efter hur mkt smuts de finns. Kanon!


Ikväll åker vi till Västanå, imorgon ska jag också med till Rönnvassla.. måste ju se hur det går för dem med golvet och allt. Hoppas på bra väder så man kan sitta ute bland mygg/knott ett tag. Sen är vi tillbaka på måndag igen..och då är det inte många dagar kvar innan vi packar in oss i bilen och åker mot Torpet2008. Planeringen inför resan sker på tisdag.


Har lovat en hälsning till Crille så jag får väl säga hej hej och tack för att jag fick ta över efter dig. Jag förstår hur du kände;) Sliter mitt hår..haha !


Nej, nu är det dags för middag !



Ovido - Quiz & Flashcards