Direktlänk till inlägg 17 maj 2009

2009-05-17

Av Jennie Jönsson - 17 maj 2009 19:51

Söndag.


Igår tog jag, Anna och Maria en promenad i regnet för att uträtta lite ärenden och sen hem till soffan för att ta ett glas vin. Efter de, lite kortspel och sen en tur till bror för att plocka upp Rius som skulle övernatta. Sussi, jag och Maria åt middag ute i kvällsolen på balkongen innan det var dags för ESC, vi gav upp innan de var klart. Trötta allihopa.


Idag har det inte gjorts allt för mkt, jag har tvättat ett par maskiner tvätt och kört en diskmaskin. Var till mor och far på middag innan Anna kom för att säga hejdå, 3 veckor kvar innan hon kommer hem igen. Förhoppningsvis stannar hon hemma då, jag håller tummen superhårt!


Nej, dags att hänga sista maskinen för att sedan slappa i soffan.


Saknar mitt hjärta..

 
 
Ingen bild

Anita

19 maj 2009 21:00

trevligt att du skriver lite igen, så jag har ännu en blogg att läsa om dagarna, jo jag gör lite nytta oxå ibland.

 
T

T

20 maj 2009 04:00

Men jag har tagit väl hand om ditt hjärta i helgen vännen, iaf i lördags. :)

http://tovejoensson.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennie Jönsson - 14 januari 2010 16:11

Eftersom jag är kass på att uppdatera denna sida så byter jag adress. Det kanske blir roligare då? Finns numera på Min vardag   Kommer att ha kvar denna för att jag själv ska minnas ;) ...

Av Jennie Jönsson - 5 december 2009 13:34

Ja mycket har hänt sedan den 18 oktober när jag skrev sist.. November är slut och vi är inne på december, snart är det ett nytt år. Ett år som jag hoppas blir bättre för alla, att det verkligen vänder på alla sätt och vis.   Älskade mormor somnad...

Av Jennie Jönsson - 18 oktober 2009 10:57

  Vi ses i Nangijala Mormor.

Av Jennie Jönsson - 14 oktober 2009 10:05

Tycker att alla borde gå in och läsa om Våra hjältar idag.

Av Jennie Jönsson - 8 oktober 2009 13:44


Har visst förträngt denna sida igen.. Såhär ser det iaf ut just nu;   Bilden tagen för ca 2-3 veckor sedan.   Beräknat förlossningsdatum: 2009-11-03 Du är i vecka: 37 Du är i månad: 9 Antal dagar kvar till förlossningen: 26 Nerv...

Ovido - Quiz & Flashcards