Direktlänk till inlägg 5 februari 2007

Fest

Av Jennie Jönsson - 5 februari 2007 20:36

Helgen som vi väntat på är över, nu är vi tillbaka på tråkiga måndag igen. Det är otroligt vad tiden går fort när man har roligt. Och det kan jag garantera att jag har haft, shit va jag har skrattat.-Jag var inte så full, jag drack bara några vinare.Ja, vi fixade till en liten middag i lördags och till den ett par kalla öl förstås.. en massa skratt och kortknäppning senare halkade vi iväg på förkalas och sedan vidare ner mot folkets hus för lite dans..Bror, som även fyllde år ( STORT GRATTIS ) tog ton och sjöng lite.. ”jag bjuder dig två rum och kök” har nog aldrig skrattat så som jag gjorde då. Vickade lite på rumpan på dansgolvet och drack lite öl i baren, sen hämtade jag ut min jacka och gick hem, precis innan alla andra gjorde samma sak. Tack pumorna för en supertrevlig kväll !-Jag är ganska avancerad.Söndagen tillbringades i sängen större delen av dagen, lite middag hemma hos päronen och sen städning och mera sovning.-Kan det blir så jävla mycket sötare än sockerrör?

 
 
Ingen bild

Kicki

5 februari 2007 20:42

Nä, nå mkt sötare än sockerrör kan bli svårt ;)
he he...
Tack för en underbart trevlig kväll och helg.

 
Ingen bild

Linda

5 februari 2007 21:31

Det gör vi om! Jag har 3 ord att säga: Ha Ha och Ha!

 
Richie

Richie

6 februari 2007 23:33

Linda, det är 4 ord..... ;-)
Nädå, ni verka ha det kul därhemma flickor. Men Fröken, jag vill se mer bilder! =)

http://www.stenbergracing.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennie Jönsson - 14 januari 2010 16:11

Eftersom jag är kass på att uppdatera denna sida så byter jag adress. Det kanske blir roligare då? Finns numera på Min vardag   Kommer att ha kvar denna för att jag själv ska minnas ;) ...

Av Jennie Jönsson - 5 december 2009 13:34

Ja mycket har hänt sedan den 18 oktober när jag skrev sist.. November är slut och vi är inne på december, snart är det ett nytt år. Ett år som jag hoppas blir bättre för alla, att det verkligen vänder på alla sätt och vis.   Älskade mormor somnad...

Av Jennie Jönsson - 18 oktober 2009 10:57

  Vi ses i Nangijala Mormor.

Av Jennie Jönsson - 14 oktober 2009 10:05

Tycker att alla borde gå in och läsa om Våra hjältar idag.

Av Jennie Jönsson - 8 oktober 2009 13:44


Har visst förträngt denna sida igen.. Såhär ser det iaf ut just nu;   Bilden tagen för ca 2-3 veckor sedan.   Beräknat förlossningsdatum: 2009-11-03 Du är i vecka: 37 Du är i månad: 9 Antal dagar kvar till förlossningen: 26 Nerv...

Ovido - Quiz & Flashcards