Alla inlägg den 25 januari 2007

Av Jennie Jönsson - 25 januari 2007 22:23

Förkyld. Trött. Less. Ja så ser dagen ut. Skippade träningen, mamma sa en gång att man inte skulle träna när man var förkyld, är det så ? Jag tror på henne.Har firat Michelle som fyllde 5 år idag.. -men en tom kartong, och en till tom kartong, men en till ? Ja, lillskruttan sa att hon vill ha ett stort paket och hur slår man in små örhängen i ett ickestort paket? Jag slog in det lilla i 4 större kartonger och gissa om hon blev full i skratt? Ooja ! Annars då? Jo det verkar som om jag blir själv inatt med, tråkigt, tråkigare, tråkigast..men men, det blir väl.Imorgon är det iaf fredag och det ska bli skönt att känna att man får sovmorgon dagen efter det..bara känna att man får ligga kvar, slippa kliva upp och duscha, klä på sig, borsta tänderna, packa väskan och knata ner på jobbet. Nej i helgen blir det slappa för hela slanten tror jag..inklusive lite städning kanske ? Någon som känner sig sugen på att hjälpa till ?Sugen och sugen, behöver en pilot den 2 mars. Då styrs vi mot skalet som det verkar..Dags att avrunda denna kväll med kanske..blablabla.// J"Jag har inget liv, jag har en granne"

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards