Alla inlägg den 30 januari 2007

Av Jennie Jönsson - 30 januari 2007 20:19

Ännu en dag avklarad, faan snart är det ju helg igen. Tiden går så snabbt egentligen så jag kommer bli gammal på nolltid. Trött som ett as idag iaf, kom i säng sent.. men jag har mig själv att skylla. Idag blir det tidigare, garanterat ! Fick ju förresten höra idag att om man inte vill ha en platt röv så kan man tejpa upp den så att den inte trycks ut när man sitter på den. Eller så kan man klämma ihop skinkorna efter man suttit så återfår den formen. Det du Linda, där har du bot på din platta ;)Ja, idag var det ju visning på huset också ja.. undrar hur det gick. Jag har inte hört något men jag vet att det var några stycken här och kollade på det.. får väl höra mer om det framöver skulle jag tro.Ska man se grammisgalan kanske?Hörs !

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards