Alla inlägg den 29 januari 2007

Av Jennie Jönsson - 29 januari 2007 20:31

Kommer till helgen och det ser J fram emot.. MASSORKonversation på msn nu ikväll:Fröken J. säger:Du, blir rumpan platt om man sitter på den för mkt?Kicki säger:ja, det tror jag den blir...men då ska du nog sitta väääääldigt mkt....typ i flera årFröken J. säger:Jo men som nu känns det typ som om den blivit platt och jag vill inte ha platt rumpa, hur kul kan det vara ? Kom nu plattröv så går vi!? Nej tack!Hörs !

Av Jennie Jönsson - 29 januari 2007 20:10

Det var jag som fick diska idag och jag antar att jag måste ta tag i det snarast. De kommer folk hit imorgon och ska titta på huset, tydligen så vill de in i min lägenhet också..Suck ! Tycker inte om att ha okända hemma när jag själv inte får vara där..tycker du? Fick jobba hela dagen idag också, skulle ha jobbat halvdag men Anna var sjuk och chefen ska ju stå för barnafödande vilken sekund som helst så..jag tog på mig ansvaret. Duktigt tycker jag..Står i valet och kvalet gällande en jacka också.. vet inte om jag vill ha en röd eller blå. Någon sa röd till mig, skulle passa mina bruna ögon..hmm?!Tål att tänkas på..Shit det finns så mkt att skriva men som inte borde skrivas pga att det finns så många som skulle ta det fel så det får bli ett sittaisoffanochprata projekt till helgen kanske?! Sen kanske vi kan lätta på trycket igen.Nej det finns inget mera att nämna, bara att sanningen varar längst..oavsett vad så kommer den fram. Kanske dags för dig att tänka till lite nu ?Ge mig kärlek nu !!//J

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards