Direktlänk till inlägg 18 november 2007

Söndag

Av Jennie Jönsson - 18 november 2007 16:58

Som alltid efter en helg. I helgen har det inte gjorts allt för mkt.

Middag med herrn och familjen på fredagen, igår fick man maten lagad hemma, film och bara slappning. Lite kartläsare för dem som tog till flaskan i helgen. Jag kan då räta på ryggen och stolt säga att jag fortfarande håller min vita månad. Däremot den 1/12 smäller det. Hockey och glögg.

Synd bara att inte Anna är hemma...men hon skulle kalas hos sig.


Har städat och tvättat hemma, skall äta och handla lite sen blir det soffan igen. Måndag imorgon och jag vet att jag kommer få massor att göra..


Våra tränarkläder har kommit..riktigt sköna! Tisdag blir det, frågan är ju om man skulle ha svingat lite klubba innan igen eller inte..kanske.


Det är mkt nu..men inte mer än jag klarar av, njuter av det. Det gör jag!


Loggar ut med ett leende på läpparna.."gkt".


// J.

 
 
Ingen bild

pappsen

18 november 2007 20:52

testa målburen igen :)de tycker jag, och andra med för den delen,,

 
Ingen bild

Jennie

19 november 2007 08:38

Vi får se hur jag ska göra..vore skönt att kolla upp det hela med ortopeden innan jag eventuellt förvärrar ngt.. Andra med, är det O eller ? kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennie Jönsson - 14 januari 2010 16:11

Eftersom jag är kass på att uppdatera denna sida så byter jag adress. Det kanske blir roligare då? Finns numera på Min vardag   Kommer att ha kvar denna för att jag själv ska minnas ;) ...

Av Jennie Jönsson - 5 december 2009 13:34

Ja mycket har hänt sedan den 18 oktober när jag skrev sist.. November är slut och vi är inne på december, snart är det ett nytt år. Ett år som jag hoppas blir bättre för alla, att det verkligen vänder på alla sätt och vis.   Älskade mormor somnad...

Av Jennie Jönsson - 18 oktober 2009 10:57

  Vi ses i Nangijala Mormor.

Av Jennie Jönsson - 14 oktober 2009 10:05

Tycker att alla borde gå in och läsa om Våra hjältar idag.

Av Jennie Jönsson - 8 oktober 2009 13:44


Har visst förträngt denna sida igen.. Såhär ser det iaf ut just nu;   Bilden tagen för ca 2-3 veckor sedan.   Beräknat förlossningsdatum: 2009-11-03 Du är i vecka: 37 Du är i månad: 9 Antal dagar kvar till förlossningen: 26 Nerv...

Ovido - Quiz & Flashcards