Direktlänk till inlägg 29 november 2007

Snart så

Av Jennie Jönsson - 29 november 2007 09:56

Är vi tillbaka på helg igen.. det klagar jag inte över för fem öre just nu.

Jag är totalt tom i skallen och snart skriker min stackars stressmage rakt ut, just nu tvinnar den taggtråd för fulla muggar. Men det blir ju inte lättare om man klagar så nu biter vi ihop, ler och är allmänt tacksam !


Jobbet försöker vi väl sköta. Pappa Björn gör sitt bästa i att lätta upp stämningen. Under en livlig diskussion gällande skrivare igår så ställer han sig upp och säger endast "Jag är hypersexuell" innan han bara går sin väg.


Imorse pratades det om oralsex. Camilla pratade samtidigt om email vilket resulterade i att det blev lite misstolkningar...


-J säger

"I´m here about the blowjob."

-C säger

"Kan du visa mig ordentligt hur man gör då? Det är två som har visat men jag fattar ändå inte hur man gör. Alltså måste det vara invecklat"


Det var kul om man var med och följde hur det hela utspelade sig.


Härligt att dem snickrar på jobbet..donk donk donk låter det hela tiden. Skönt för öronen det. Dessutom ringer det snart, det känner jag på mig. Funderar på hur mkt man orkar..Ingen desk på mig idag iaf, det kan dem glömma..ska se om det är ngn som vill fika med mig på  min tidiga lunch..


I helgen var det tänkt att det skulle drickas glögg men just nu vet jag inte om jag orkar med det, fått smak för nykterheten nu;) Det återstår att se hur detta slutar. Kommer väl en uppdatering efter helgen igen. Är inte så snabb på det för närvarande..fått ngr pikar om det.


Nu ska jag jobba lite.. snabbare denna gång så slipper vi höra det också! (Nej jag är inte bitter)


// J.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennie Jönsson - 14 januari 2010 16:11

Eftersom jag är kass på att uppdatera denna sida så byter jag adress. Det kanske blir roligare då? Finns numera på Min vardag   Kommer att ha kvar denna för att jag själv ska minnas ;) ...

Av Jennie Jönsson - 5 december 2009 13:34

Ja mycket har hänt sedan den 18 oktober när jag skrev sist.. November är slut och vi är inne på december, snart är det ett nytt år. Ett år som jag hoppas blir bättre för alla, att det verkligen vänder på alla sätt och vis.   Älskade mormor somnad...

Av Jennie Jönsson - 18 oktober 2009 10:57

  Vi ses i Nangijala Mormor.

Av Jennie Jönsson - 14 oktober 2009 10:05

Tycker att alla borde gå in och läsa om Våra hjältar idag.

Av Jennie Jönsson - 8 oktober 2009 13:44


Har visst förträngt denna sida igen.. Såhär ser det iaf ut just nu;   Bilden tagen för ca 2-3 veckor sedan.   Beräknat förlossningsdatum: 2009-11-03 Du är i vecka: 37 Du är i månad: 9 Antal dagar kvar till förlossningen: 26 Nerv...

Ovido - Quiz & Flashcards