Alla inlägg under november 2007

Av Jennie Jönsson - 6 november 2007 16:30

Ja det kan man lugnt säga att jag är. Det kommer en update lite senare.


// J.

Av Jennie Jönsson - 2 november 2007 19:08

Ja, det går fort när man har roligt. Det är något som jag iaf har..


Har fått min nya telefon nu, så fiiin. Men än så länge så förstår jag inte så mkt av den..lika som på jobbet, där förstår jag inte heller så mkt. Men jag lär mig och jag gör mitt bästa i båda situationerna. Snart så=)


Nu är det ju som sagt helg. Sovmorgon imorn? Njea..jag lär nog vakna när klockan brukar ringa. Men imorgonbitti, då kan jag vända på mig och somna om..sova ut lite. Hela kroppen är tömd på all ork just nu. Såg mer död än levande ut när jag sa tack och hej från jobbet. Redan har det gått 2 veckor, det bara rinner iväg. Riktigt skönt att jag känner för dethär, känns bra.


Imorgon är det även dags för lite utklädning och kalas, bara hoppas på att jag har fått orken tillbaka, annars blir jag nog strypt av Maria skulle jag tro. Har hämtat mina kläder idag, det ska bli riktigt intressant att testa dem.


Nej, nu ska jag hem till mig, lägga mig i soffan och njuta av att det är helg!


//J.

Ovido - Quiz & Flashcards