Alla inlägg den 12 mars 2007

Av Jennie Jönsson - 12 mars 2007 23:13

...igen. Helgen går så fort, nästan för fort. Eller vänta nu, inte bara nästan. Den gör det.Största delen av lördagen spenderades sovandes, efter lunch gjorde jag ett tappert försök att kliva upp. Middag, vin och melodifestivalstittande hos grannen och sen hem i säng igen. Söndagen packade vi korv och bröd samt pulkor för att njuta av vårsolen som för övrigt måste ha varit på ngn annan plats just då. Men jag fick ju iaf köra skoter=) Film med herrn senare på kvällen och nu har även måndagen gått..det är väl snart helg igen skulle jag tro.Kan ngn tala om för mig vem som tycker om att ringa från dolt nr på nätterna ?! Jag tycker inte om det iaf !!Ska sätta mig på ryggen ett tag nu och invänta sällskapet, har en halv film kvar att se..om jag orkar hålla mig vaken denna gång, vi får se.På återseende...

Ovido - Quiz & Flashcards