Alla inlägg den 20 mars 2007

Av Jennie Jönsson - 20 mars 2007 22:39

Tror minsann att det gått ett tag sedan jag plitade ner några rader sist. Har väl hunnit med en del också skulle jag tippa på. har iaf fått reda på vem som ringer dolt.. han som brukar knacka på och sedan gömma sig bakom dörren, herr D. får ta på sig skulden denna gång. Jag hade öppnat även om du ringde från ditt nr, lovar.Fredagen tog jag, J och P ett par öl, H var nykter och skulle jobba..Lördagen, träning. Som jag har tjatat om denna helgträning och när jag äntligen får som jag vill kan jag inte. Ryggen kändes helt skum, som om jag blivit ihoptryckt. T sträckte ut den åt mig, knakade ett par ggr och så upp igen, samma sak. La ner, lika bra.. ville inte förvärra.Packade in oss i bilen och for mot Ljusdal..resan gick bra fram till sista vänsterkurva då jag inte bara möter en bil utan TVÅ, bredvid varandra. Vad göra ?? Grisnit och chansa på att det inte var så löst i diket, snacka om näradödenupplevelse. Kunnat nita den jävlen i jeepen iaf, idiot ! Tacosvullning och film med syster och Ida. Tack flicks för det <3Jo just ja.. ryggen, är det illa när man knappt kommer upp från toaletten själv? Eller när man inte kan vända på sig i sängen..var på sjukan igår och fick mördarmassage, GAAAA va ont det gjorde. Hade kunnat bita massören i benet eller nå, men idag är det lite bättre, jag kan iaf resa mig..nästan helt utan besvär nu.Imorgon kl 7 bär det av mot östersund, så jag borde väl sova nu egentligen men det är som vanligt.. allt ska jag göra i sista sekund.Btw, ikväll har jag och J planerat en resa till Tyskland för att hämta en Dodge Ram 2500.. det ni !!Nog om massa oviktigt, gnatt !//J

Ovido - Quiz & Flashcards