Alla inlägg den 31 mars 2007

Av Jennie Jönsson - 31 mars 2007 18:31

på det mesta just nu och jag kan inte ens förklara..D. drar iväg för att jobba, det känns inte alls så jippiehejkul, men men. Lönen känns som om den bara går till räkningar, varför föddes man inte med guldsked i munnen? Fast gnälla ska man väl inte heller, det finns dem som har det värre. Jag klarar mig ju samt att jag shoppar det jag vill ha, men ändå.. man vill alltid ha mer. Mkt vill ha mer säger dem.Sov dåligt inatt, telefonen väckte mig..varmt och ljust imorse, sen försvann solen som alltid när jag är ledig. Varför kan den inte bara skina en dag? Morr..Ryggen är bättre men inte bra, inte blev det ngn träning idag heller..fotbollen skulle ha hallen hela dagen. Kanske ska träna ngn kväll i veckan, har ju fri tillgång till mattan trots allt. Måste sätta in en hink med jord vid sängen först så att latmasken kan krypa ur mig.Blir en skogrunda ikväll..träffa K och B lite. Sen ska jag hem till sköna sängen och sussa som aldrig förr. För att vakna till ytterligare en söndag. Snart måndag igen.. Äsch, nu ska jag dra vidare// Glad kåt och tacksam...trots allt =)

Ovido - Quiz & Flashcards