Alla inlägg under augusti 2008

Av Jennie Jönsson - 4 augusti 2008 12:12

I mitt tidigare inlägg. Jag glömde helt bort att nämna våra middag. I onsdags hemma hos Denice. Det inhandlades mat, ost och kex, engångsgrillar och alkohol medans vi väntade på att de andra skulle sluta. Vi försökte få eld på grillarna som vägrade. Det gick inte hur man än gjorde. Quick Grillen plockades fram och det fungerade lika bra det, gratängen ställdes in i ugnen och salladen gjordes iordning. Oliver och Ostrullar spättades på tandpetare och allt dukades fram. Riktigt gott med trevligt sällskap och mkt skratt. Vissa av oss drack lite för mycket och gjorde cykelresan hem på natten till en ruskigt rolig färd. Skrattkramp i magen. Tack alla för en tevlig kväll som jag hoppas vi gör om snart, kanske vi ska lägga de på en helg/fredag då så vi slipper jobba dagen efter.. kanske känns lite bättre då?!



Av Jennie Jönsson - 2 augusti 2008 19:30

Ja det går sakta men säkert framåt med uppdateringarna här.


Det blev inget Fäviken för oss. Fredagen grillade vi här på ballen med Magnus och Sandra, drack ngn kall och hade en trevlig kväll. Skönt att kunna sitta ute så länge på kvällarna. Lördagen träffade vi Lina, var till VVG och badade Pool, åt bullar och drack kaffe. Kollade även på en kaffemaskin som jag lär införskaffa mig. Sen bar de iväg till Västanå med fredagssällskapet, vi grillade och drack även där ngn kall.


Sen var man ju tillbaka på jobbet och har gjort en vecka igen. Herrn kom hem i torsdags, sen kväll och trött i ögat på jobbet igår. Hem och slumrade lite innan vi for och inhandlade Taco, stannade hemma i soffan hela kvällen bortsett från en matleverans till Thomas och David ute på en torvmyr.


Planen var imorse att vi skulle åka till Rönnvassla men vädret var inte det bästa. Han åkte iväg med grabbarna till Orsa istället och jag städade lite här hemma, slumrade lite i sängen och nu har jag nästan slagit ihjäl denna dag. Han var påväg hem, får väl se vad de blir. Jag kände iaf inte för att lämna soffan några längre stunder ikväll.


På återseende!


Ovido - Quiz & Flashcards