Direktlänk till inlägg 4 december 2008

Jobbet

Av Jennie Jönsson - 4 december 2008 13:42

Jag är tillbaka på jobbet men hjärnan är hemma, där kanske jag också borde vara med tanke på att jag egentligen inte alls är så frisk som jag trodde.


Helgen skulle jag plita ner ngr rader om men jag vet inte vad jag ska skriva om. Fredag var vi ett glatt och ngt berusat gäng tjejer från jobbet som åt middag tillsammans för att sedan gå ut och slå klackarna i taket. Det gjorde vi också, skrattade, sjöng och dansade. Fick även låten "Leende guldbruna ögon" tillägnad mig under kvällen..inte illa, tack Håkan! Och STORT TACK till alla som var med och gjorde kvällen till vad den blev.


Lördagen var jag och sällskapet på middag hos Min Stjärt och hennes galna man. Tänk att det krävs tre st från det manliga könet till att laga middag. Riktigt trevligt var det, underbara vänner och god mat. Blev dock en rätt tidig kväll men det gjorde inget för söndagen var jag mer död än levande ändå, tog det lugnt och bara va hela dagen. Införskaffade nya ljuslyktor inför flytten som går av stapeln och ca 2 veckor. Mkt att göra på kort tid med andra ord. Sen blev det ju inte bättre av att jag blev sjuk och orkeslös.. men ikväll tänkte jag faktiskt sätta igång och packa lite. Katten flyttar på lördag så jag ska väl packa ihop hennes saker också. Separationsångesten kommer krypandes men det är för hennes eget bästa jag gör dethär..det är så jag måste tänka.


För övrigt så har det kommit massvis med snö så på söndag tänker iaf jag vara ute och leka som barnen gör =) Vuxen blir man aldrig..


//J.

 
 
Ingen bild

Pytte

4 december 2008 14:36

Vilken tur att inte bak och fram pytte fick vara med på bloggen, så här i efterhand och nykter känns det lite pinsamt. Men tack iaf för en trevlig kväll, den måste vi göra om när vi är lite friskare och piggare båda två ;) Vi vill oxå vara med och leka på söndag :)) Kram

 
Ingen bild

Jennie

4 december 2008 14:52

Klart vi ska leka Pytterifnaskeri, det var längesen nu=) MEN, vi tar på varma kläder åt rätt håll så vi inte blir mera sjuk. Puss

 
Kusin vitamin!

Kusin vitamin!

5 december 2008 10:30

Va kul att ni snart flyttar =)Ska försöka komma me dina lampor oxå..vore ju kanske bra om du får dem snart!!!Ska verkligen prova att komma,hinner inte innan jul men....Sköt om dig så länge, bamse kramar från mig! P.S krya på dig gumman D.S

http://cinahsspace.blogspot.com

 
Ingen bild

Jennie

5 december 2008 11:36

Hej kära KusinVitamin =)
Ingen fara, jag har inte tänkt så mkt på dom faktiskt..det blir en ny lägenhet först och främst men jag kan ju sätta upp dom där efter jul/nyår=) Hur är det med er då? Hade jag beställt örhängen också ? Kramar i massor !!!

 
Ingen bild

Kusin vitamin!

7 december 2008 20:00

Ny lght???Va f**n skulle inte du flytta till hus??Oj,oj man hinner då inte me i dna svängningar ;) Japp, du beställde örhängen oxå...Här är de hopp om livet,hoppas bara att de inte är migrän på g igen bara..Annars är allt okej. Hälsa alla ja känner!!Kramelikram

 
Ingen bild

fahla

8 december 2008 09:37

Den låten passar dig väl=)

 
Ingen bild

Jennie

10 december 2008 11:08

Kusin: Jo jag skulle de men tack vare att finanskrisen kom så lägligt så skjuts det upp lite.. hus kommer sen =) Åh, jag hade ett minne av dom, kalasbra! Uscha, det låter inge vidare..krya på dig. Kram
Fahla: Gör den inte så säg, tack igen!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennie Jönsson - 14 januari 2010 16:11

Eftersom jag är kass på att uppdatera denna sida så byter jag adress. Det kanske blir roligare då? Finns numera på Min vardag   Kommer att ha kvar denna för att jag själv ska minnas ;) ...

Av Jennie Jönsson - 5 december 2009 13:34

Ja mycket har hänt sedan den 18 oktober när jag skrev sist.. November är slut och vi är inne på december, snart är det ett nytt år. Ett år som jag hoppas blir bättre för alla, att det verkligen vänder på alla sätt och vis.   Älskade mormor somnad...

Av Jennie Jönsson - 18 oktober 2009 10:57

  Vi ses i Nangijala Mormor.

Av Jennie Jönsson - 14 oktober 2009 10:05

Tycker att alla borde gå in och läsa om Våra hjältar idag.

Av Jennie Jönsson - 8 oktober 2009 13:44


Har visst förträngt denna sida igen.. Såhär ser det iaf ut just nu;   Bilden tagen för ca 2-3 veckor sedan.   Beräknat förlossningsdatum: 2009-11-03 Du är i vecka: 37 Du är i månad: 9 Antal dagar kvar till förlossningen: 26 Nerv...

Ovido - Quiz & Flashcards