Direktlänk till inlägg 17 december 2008

Update..

Av Jennie Jönsson - 17 december 2008 17:00

* 17 arbetstimmar kvar innan det är dags för semester, behöver jag säga att jag numera räknar ner?  


* Det flyttas för fullt. Tack för all hjälp Veronica, David och Martin!


* Nya soffan kommer i helgen, så himla skönt.


* Lite lösa planer för nyår som jag hoppas blir av.


* Jag behöver ta igen massa timmars sömn och vila min onda kropp.


* Snart jul.


* Slutar jobba om en stund, måste göra en insats nu.









 
 
Mr. Pipeline Engineer

Mr. Pipeline Engineer

17 december 2008 20:23

Vad händer på nyår??? =)
/Norsken

http://www.ikm.no

 
Ingen bild

Moster

17 december 2008 21:58

Väntar på flyttkort och svettas med dig kunskap är tung att bära när den ligger i låda. God jul och gott nytt år och många kramar moster

 
Ingen bild

Jennie

18 december 2008 09:05

Goddag Mr Pipeling Engineer;) Nyår? Kanske blir det vössla och det skulle vara så skönt! Själv då ? Hur var julbordet?
Världens Bästa Moster, kul att du plitat ett par rader =) Det kommer ett flyttkort och inbjudan till fika;) GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR TILL ER MED =) Kramar

 
Ingen bild

plumbergirl

18 december 2008 17:06

Du är saknad mitt hjärta:(

 
Ingen bild

Jennie

18 december 2008 20:44

Jag saknar dig med mitt hjärta !

 
Mr. Pipeline Engineer

Mr. Pipeline Engineer

18 december 2008 20:59

Såpass, låter som ett grymt skönt nyårsfirande! Nja vet inte än, hoppas att nån kommer å rövar bort mig =)

Kommer du och herrn på tårta med fri sprit på tisdag?? =)

http://www.ikm.no

 
Ingen bild

Jennie

19 december 2008 09:44

Tårta och fri sprit ? Inte illa, jag tror ingen av oss bangar på det;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennie Jönsson - 14 januari 2010 16:11

Eftersom jag är kass på att uppdatera denna sida så byter jag adress. Det kanske blir roligare då? Finns numera på Min vardag   Kommer att ha kvar denna för att jag själv ska minnas ;) ...

Av Jennie Jönsson - 5 december 2009 13:34

Ja mycket har hänt sedan den 18 oktober när jag skrev sist.. November är slut och vi är inne på december, snart är det ett nytt år. Ett år som jag hoppas blir bättre för alla, att det verkligen vänder på alla sätt och vis.   Älskade mormor somnad...

Av Jennie Jönsson - 18 oktober 2009 10:57

  Vi ses i Nangijala Mormor.

Av Jennie Jönsson - 14 oktober 2009 10:05

Tycker att alla borde gå in och läsa om Våra hjältar idag.

Av Jennie Jönsson - 8 oktober 2009 13:44


Har visst förträngt denna sida igen.. Såhär ser det iaf ut just nu;   Bilden tagen för ca 2-3 veckor sedan.   Beräknat förlossningsdatum: 2009-11-03 Du är i vecka: 37 Du är i månad: 9 Antal dagar kvar till förlossningen: 26 Nerv...

Ovido - Quiz & Flashcards