Alla inlägg den 19 januari 2009

Av Jennie Jönsson - 19 januari 2009 10:20

Fredag: Trodde att det skulle bli en lugn hemmakväll med min sambo men jag hade fel. Strax efter kl 00 på natten ramlade hans syskon + 2 st in, det spelades wii till 5 på lördagmorgon och jag kände mig väldigt road då jag försökte lägga mig vid 00.30 men misslyckades totalt. Kl 4 kunde jag dra täcket lååångt upp och slumra en timme innan jag fick sällskap av hjärtat.


Lördag: Jag var "pigg", trött men inte klen som den andra halvan ;) Trots detta fick han för sig att åka skoter.. jag slappade i soffan i väntan på min frisörska skulle komma..Herrn kommer hem, klen. Slocknar i soffan och vaknar när jag är färdigklippt och nyfikad. Soffmys innan det var dags att kocka lite. Tacogratäng med fläskfile till mig, herrn och Stjärt + man. Michelle fastnade framför tv´n. Proppmätta försökte vi spela wii. Drack ngn kall och hade en jättetrevlig kväll. Tack för det mina vänner.


Söndag: Slappdag ? Njea..promenad med den 4benta och sen sällskapade jag "lillDavid" och Herrn i deras försök att få ordning på bilen, de lyckades. Herrn lyckades även få in nå skit i ögat som gjorde att vi fick tillbringa en bra stund på svegs hälsocentral..spännande? Nja..har gjort roligare på en söndagkväll men huvudsaken är att de gick bra. Fick iaf hem sen och ha soffmys innan John B. kom med sin sovsand. Agerade även sjuksköterska med ngn bedövningssalva i högsta hugg på en lidande herre..(skadegläjde?)


Måndag: Ja det är idag de.. Jag ska inte skriva att jag vill hem, inte än ;) Pratade med världens bästa moster igår och hon tycker att hon kan utläsa ett visst system i bloggen.. "Bloggar du bara  på arbetstid?" Kanske de=)


Återkommer//J.

Ovido - Quiz & Flashcards