Alla inlägg den 26 januari 2009

Av Jennie Jönsson - 26 januari 2009 17:17

Måndag. Igen..


Fredagen: Jobbade färdig, hem bytte om och iväg på Knuten där resten av familjen Johansson/Gjerdingen med respektive väntade. Åt och drack, knatade iväg till Broder+Hjärta på förkalas. Ner på folkan och in i dimman ordentligt. Emma och jag snapsade varsin 6:a i baren och sen var det klart. Jag hann iaf se L-K och äta en korv, det finns dom som missade de helt och hållet.. ingen nämd, ingen glömd;) Tog herrn under armen, eller om det var tvärtom och gick hem innan dom stängde.


Lördagen: Usch.. alvedon och sen somna om. Jag och D gick på Knuten och hämtade varsin kebabrulle. Fick i mig en del av den och sen var det bara att göra sig redo för 50års-kalas. Blev rätt lugnt, men det kanske jag inte ens behöver skriva ner? Åt god mat och hade trevligt. Åkte skoter till västanå och sov där.


Söndagen: Upp, käka frulle och intog soffläge medans D donade på. For hem vid lunch och träffade Faster+Man. Iväg och handlade, hem och städade, fick främmande och sen var det bara att springa genom duschen för att sen knata över till Familjen Ekelund. Michelle fyllde 7år. Fikade och surrade lite skit innan vi gick hem igen. Lagade taco och myste i soffan. Jag somnade helt ovaggad.


Måndag: Min kära sambo åkte iväg på jobbet sitt och jag gick på mitt.. snart ska jag hem och laga korvstroganoff till matlådorna, ta en brorunda med Stjärt, sen hem och sova igen som det känns. Till helgen blir det skogen, ska blir så jävla skönt !


//J.


"Som att jag skulle komma ihåg hur full du var" //E

Ovido - Quiz & Flashcards