Alla inlägg under januari 2007

Av Jennie Jönsson - 22 januari 2007 17:51

Huvva va jag är trött idag, och frusen. Man är inte van att det är så kallt. Men att jag kom i säng sent kan jag väl inte skylla ifrån mig på nå? eller kan jag?Har iaf lyckats bra idag, har bara tagit två snusar, jag hade lyckats med en tills för en stund sedan. Jag var tvungen..det var bara ett måste. Tack grannen!Sovmorgon imorgon, ser fram emot den.Filmkväll med D senare tror jag, mysigt.//J.

Av Jennie Jönsson - 21 januari 2007 21:53

Jag avskyr denna dag, den är så seg och man ligger bara och väntar på att det ska bli måndag idag. Jobb imorgon igen, varför går helgen så fort och veckan så sakta? Och varför är sängen så skön när man måste kliva upp men inte alls lika skön när man väl får sova? Jaha, idag var dagen. Men det blir aldrig som man har tänkt sig. Det är väl så det är. Jag kan inte ändra på det.Nej jag måste ut, få luft. Känner mig instängd.Vad får dig att känna dig fri?

Av Jennie Jönsson - 13 januari 2007 20:52

Den bästa filmen just nu är iaf Dagboken. Jag vet inte hur många gånger jag har sett den men den är värd att se igen och igen. Inte ett öga är torrt...

Av Jennie Jönsson - 13 januari 2007 19:29

Att testa på dethär. Vet inte men jag har kommit fram till att jag ogillar noggen mer och mer för varje dag som går. Kanske detta kan tillfredsställa mig? Vad tillfredsställer dig?

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards