Direktlänk till inlägg 5 oktober 2007

Okej..

Av Jennie Jönsson - 5 oktober 2007 13:24

Nu kommer det en liten uppdatering.. eftersom jag är arbetslös just nu så har jag inte alls tid att sitta framför datorn. Har ju så mkt annat att göra.


Vad har jag gjort i veckan kan man ju undra. Jag har ätit lunch med mina vänner, jag har fikat med mina vänner. För att inte äta ihjäl mig så har jag faktiskt tränat lite också. Jag och Maria har vart på byn och spenderat pengar, en sak som jag börjar bli riktigt bra på ;)


Skällde på posten idag, är irriterad. Min post var öppnad i brevlådan imorse. Känns riktigt kul att ngn läser min post. Verkligen. Fortsätt gärna med det. Det gör inte heller ngt om ni behåller den ett par dagar så att den är gammal när jag får den. Det är helt okej. Verkligen. Sen att det idag var en inbjudan till något, det är inga problem att jag fick den så sent. Jag ville ändå inte gå.


Just ja, var ju upp till Dalen också. Nu är det bara att hålla tummarna.


Kaffedags med Maria nu. 


Mamma fyller år imorgon också. Stort Grattis till henne!


Out / J.

 
 
Ingen bild

Sussi

5 oktober 2007 17:47

Öppnad post!? Det var det värsta! Måste vara nån som har ett väldigt tråkigt liv i sånna fall...
Håller oxå tummarna för dig!

 
Ingen bild

Puman

5 oktober 2007 18:28

Vad duktig du e som uppdaterar så fort ;)
Vakta lådan med ett basebollträ vet 1a!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennie Jönsson - 14 januari 2010 16:11

Eftersom jag är kass på att uppdatera denna sida så byter jag adress. Det kanske blir roligare då? Finns numera på Min vardag   Kommer att ha kvar denna för att jag själv ska minnas ;) ...

Av Jennie Jönsson - 5 december 2009 13:34

Ja mycket har hänt sedan den 18 oktober när jag skrev sist.. November är slut och vi är inne på december, snart är det ett nytt år. Ett år som jag hoppas blir bättre för alla, att det verkligen vänder på alla sätt och vis.   Älskade mormor somnad...

Av Jennie Jönsson - 18 oktober 2009 10:57

  Vi ses i Nangijala Mormor.

Av Jennie Jönsson - 14 oktober 2009 10:05

Tycker att alla borde gå in och läsa om Våra hjältar idag.

Av Jennie Jönsson - 8 oktober 2009 13:44


Har visst förträngt denna sida igen.. Såhär ser det iaf ut just nu;   Bilden tagen för ca 2-3 veckor sedan.   Beräknat förlossningsdatum: 2009-11-03 Du är i vecka: 37 Du är i månad: 9 Antal dagar kvar till förlossningen: 26 Nerv...

Ovido - Quiz & Flashcards