Direktlänk till inlägg 8 oktober 2007

V. 41

Av Jennie Jönsson - 8 oktober 2007 09:03

Uppe med tuppen. Sponsormöte som gick över förväntan. Kul !


Firade mamma i lördags med middag och presenter. Därefter vankades det öl hos Micke och Maria. Spelade spel och skrattade fram till 02. sen var det hemfärd och date med John B som gällde. Väckt av telefonen vid 12, upp och iväg. Kaffe och promenad. Herr Gjerdingen kom förbi och vi gick vidare till Rosa Huset för klippning. Numera känner man igen herrn.

Hem för dusch och tillbaka till Rosa för pizza och filmtittning.


Helgen över. Måndag igen som sagt. Dags för mig att uträtta lite ärenden som jag lovat ut mig till, sen ska jag iväg och jobba lite. Har ju trots allt varit ledig en vecka nu. Skapligt det. Välbehövligt om inte annat.


Btw..jag tog det jag ville ha. 


Out /J.

 
 
Ingen bild

plumbergirl

8 oktober 2007 10:58

Haha...japp, klockan slog 19.00

 
Ingen bild

Jennie

8 oktober 2007 17:47

ATT den gjorde ;) Satan vad jag gillar det !

 
Linda N

Linda N

9 oktober 2007 16:39

back in buisness med Gjerdingen igen?

http://linda_nilsson.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Jennie

9 oktober 2007 16:42

Nope.. men vänner får man väl vara. Eller?

 
Ingen bild

linda n

9 oktober 2007 16:49

japp., absolut., men tänkte bara på ert förflutna;)

 
Ingen bild

Jennie

10 oktober 2007 11:19

Smart där tjejen.. som om inte ALLA har ett sånt...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennie Jönsson - 14 januari 2010 16:11

Eftersom jag är kass på att uppdatera denna sida så byter jag adress. Det kanske blir roligare då? Finns numera på Min vardag   Kommer att ha kvar denna för att jag själv ska minnas ;) ...

Av Jennie Jönsson - 5 december 2009 13:34

Ja mycket har hänt sedan den 18 oktober när jag skrev sist.. November är slut och vi är inne på december, snart är det ett nytt år. Ett år som jag hoppas blir bättre för alla, att det verkligen vänder på alla sätt och vis.   Älskade mormor somnad...

Av Jennie Jönsson - 18 oktober 2009 10:57

  Vi ses i Nangijala Mormor.

Av Jennie Jönsson - 14 oktober 2009 10:05

Tycker att alla borde gå in och läsa om Våra hjältar idag.

Av Jennie Jönsson - 8 oktober 2009 13:44


Har visst förträngt denna sida igen.. Såhär ser det iaf ut just nu;   Bilden tagen för ca 2-3 veckor sedan.   Beräknat förlossningsdatum: 2009-11-03 Du är i vecka: 37 Du är i månad: 9 Antal dagar kvar till förlossningen: 26 Nerv...

Ovido - Quiz & Flashcards