Direktlänk till inlägg 15 oktober 2007

Rubrik saknas

Av Jennie Jönsson - 15 oktober 2007 13:45

Måndag. Kul dag..eller inte. Men jag har iaf inte kommit sent och glömt mitt bagage. Jag sitter på mitt och funderar åt vilket håll jag ska.

Jag har redan gjort denna resa en gång, är den värd att göra om? Jag vet inte..just nu funderar jag på om det är rätt. Har ngn svaret på det? 


Jag har en såndär bubblig känsla idag..vet inte varför men det känns tokigt. Jag vill busa till det igen, vad hände med dem tiderna? Vi skottar in en bil eller vi drar iväg långt ner i sverige och äter polkagrisar, inte ringa och tala om vart vi var..köpa skor och braatthasaker för alla pengar. Hmm, är det kanske så att vi växer/växte upp ? Kan man inte få vara liten för en dag?


Jag behöver ngt.


Sitter och tittar på en ny telefon. Hur ska jag veta vilken jag kommer att tycka bäst om? Vill jag ha en grå eller en röd? Kommer jag tröttna på den röda eller är det roligare med färg? Får nog fundera ett tag till på detta..


-Vet du vad min version av helvete är ?

-Att ha på sig hyrda skor.


// J.

 
 
Ingen bild

Sussi

15 oktober 2007 16:35

Jag busar gärna till med dig... Vill oxå vara liten igen!

 
Ingen bild

Jennie

15 oktober 2007 16:49

Kanon, när ska vi busa?

 
Ingen bild

Sussi

15 oktober 2007 18:12

Ja nån dag framöver kanske? Eller ikväll kanske..

 
Puman

Puman

16 oktober 2007 14:59

Bus?!!
Glöm inte mig!
Var nästan en hel vecka sen sist!!!
När vi ändå passar på att busa kan vi ju skrämma slag på lite folk ;)

http://puman-ragnarok.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennie Jönsson - 14 januari 2010 16:11

Eftersom jag är kass på att uppdatera denna sida så byter jag adress. Det kanske blir roligare då? Finns numera på Min vardag   Kommer att ha kvar denna för att jag själv ska minnas ;) ...

Av Jennie Jönsson - 5 december 2009 13:34

Ja mycket har hänt sedan den 18 oktober när jag skrev sist.. November är slut och vi är inne på december, snart är det ett nytt år. Ett år som jag hoppas blir bättre för alla, att det verkligen vänder på alla sätt och vis.   Älskade mormor somnad...

Av Jennie Jönsson - 18 oktober 2009 10:57

  Vi ses i Nangijala Mormor.

Av Jennie Jönsson - 14 oktober 2009 10:05

Tycker att alla borde gå in och läsa om Våra hjältar idag.

Av Jennie Jönsson - 8 oktober 2009 13:44


Har visst förträngt denna sida igen.. Såhär ser det iaf ut just nu;   Bilden tagen för ca 2-3 veckor sedan.   Beräknat förlossningsdatum: 2009-11-03 Du är i vecka: 37 Du är i månad: 9 Antal dagar kvar till förlossningen: 26 Nerv...

Ovido - Quiz & Flashcards