Alla inlägg den 10 december 2007

Av Jennie Jönsson - 10 december 2007 14:20

Ännu en helg som gjort sitt.


Jag har spenderat tid med herrn vilket inte är fel för fem öre. Underbart! Saknar honom redan och nu är det länge tills vi ses igen. Jag vill att du ska komma hem nu, jag vill ha mera mys! Du fattas mig..Kom hit nu!


Jag har spelat spel med familjen, vilket gav både ett och två skratt.. Min yngsta syster är för söt när hon sitter med ansiktet fullt i blyerst och skäms ögonen ur sig för att hon var tvungen att säga snopp. Mohahahaha!!

Imorgon blir hon 13 år, är det verkligen sant? Är hon så gammal?


Spiderpig...spiderpig, gå och dö din jävel ! Avskyr låtar som fastnar på min lilla hjärna. Kanske är det så att Jossan måste sluta sjunga högt på jobbet.


Nej nu ska jag kolla lite mail..


// J.

Ovido - Quiz & Flashcards