Alla inlägg den 13 december 2007

Av Jennie Jönsson - 13 december 2007 09:16

Torsdag. Idag borde jag vara glad och nöjd men det känns inte så jättekul. Herrn kommer inte hem idag. Han kommer inte förrän nästa vecka. Jossan och Jessica är hemma, och vad är ett J utan sina andra 2 ? Inte mkt.. Bara att hoppas på att dem snart blir friska så jag får tillbaka mitt sällskap.


I helgen blir det hockey för hela slanten. Både lördag och söndag.

Frågan är ju om man ska dricka glögg eller inte.. jag tror att jag skippar det. Blir till att göra klart mitt blivande barskåp istället tror jag.


Kallt är det. Kallt så in i..och det har verkligen tagit hela dagen att plita ner dessa få rader så nu ger jag upp och går på julbord med kollegorna.


// J.


PS. Jag saknar dig tokigt mycket !

Ovido - Quiz & Flashcards