Alla inlägg den 18 december 2007

Av Jennie Jönsson - 18 december 2007 15:02

Ja det är 2 timmar kvar av denna arbetsdag, vilket är underbart !


Jessica då..helt förtvivlad under ett skärmbyte "Försvinner min bakgrund nu" Haha, vad säger man? Hon är underbar. Imorse kom hon och sa att hon blödde i örat..då utbrister Helena i sin tur "Hon har alltså näsblod fast i örat" Det är inte bara för min del det blir sjukhusbesök denna vecka alltså.


Jaja, lite har jag fått gjort. Skulle ha gjort mer om jag kunde.


Fick mms nyss.. hela jag bubblade till, hela mig ville vara ngn annanstans. Men det står inte på nu.. kommer väl en uppdatering på timmar sen..


// J.

Av Jennie Jönsson - 18 december 2007 10:17

Du står fortfarande kvar i kön.. Jippie ! Nu vet jag varför kunder blir irriterade över att bli placerad i kö. Det är megatråkigt och Svegs Hälsocentral har inte ens musik..det är bara tyst. Sen vet jag inte varför jag ringer heller..allt dem kommer säga om mitt knä är;


-Ta två alvedon..lägg dig och vila och ring tillbaka om en vecka.


Det brukar låta så. Men nu har jag pratat med ortopeden i Östersund och dem vill ha en remiss eftersom det har gått så lång tid sedan operartionen. Javisst sa jag och satte mig i denna köj*vel. Får ju inte mkt gjort på så sätt. Fick tid imorgon. Undrar vad dem kommer säga..blir spännande.


Jaja, nu ska jag ha lunch. Har inte fått mkt gjort innan lunch, får se hur det blir efter..jag räknar bara ner timmarna nu. Saknar.


// J.



Ovido - Quiz & Flashcards