Alla inlägg den 27 augusti 2007

Av Jennie Jönsson - 27 augusti 2007 23:09

Nu...


Har jag inte så mkt att skriva om. Inte så mkt att sätta ord på.

Helgen som var spenderades tillsammans med min förkylning som är lite bättre men ännu inte bra. Men jag jobbar och jag är som förut. Tror jag. Kanske lite värre. Mamma och jag hade en tittapåfilmkväll i fredags med varsin godispåse. Filmen var sådär. Har sett bättre.

Lördagen var det frulle på nyan men C, M, S, R och även L gjorde lite sällskap. Efter det en sväng på Dollar. Rätt okej faktiskt. Kändes inte som om man var i sveg och handlade precis. Söndagen spenderades till viss del i Mora. Fick vänta i 30 minuter på mina spenatrullar, vad är det för sätt?


Efter ett besök hos Stjärt så är det dags att sussa lite. Trött. Och har inget mera oviktigt att skriva om. Torsdag kommer A hem. Glad.


Gnatt/ J.

Ovido - Quiz & Flashcards