Direktlänk till inlägg 5 augusti 2008

Trött

Av Jennie Jönsson - 5 augusti 2008 17:22

Det är vad jag är. Men jag har mig själv att skylla. Kommer inte i säng och dessutom, hur kul är det att lägga sig i en kall och tom säng?

Inge vidare..Saknar Herrn!


Måndagen har iaf passerat, var förbi min mor igår efter jobbet, upp till bror en sväng för att kolla på deras semesterkort. Sen på Ica en snabbis innan jag tog tag i disken. Var ner och surrade lite med min hyresvärd också..mest för att dammsugaren vägrar att samarbeta. Vid 21 kom Anna min saknade vän. Tanken var att vi skulle dela en flaska vin och uppdatera oss på vad som hänt sedan vi sågs sist. Tråkigt nog smakade vinet diskmedel med en skvätt glögg i, inge roligt alls med andra ord. Tur att Yas kunde skippa badet och svänga förbi som en räddande ängel. Även Jörgen kom och vi plockade fram kortleken. Skrattade så det sprutade diverse ur munnarna, kläckte en del kommentarer som jag antar kommer synas på en annan blogg inom snar framtid. Ja, vi hade en trevlig kväll. Lovat Yas middag som tack, imorgon. Ikväll efter jobbet skall jag iväg och säga Grattis till Maria som fyller 25!


Snart dags för en torpetresa med brudarna också, planeringskväll? Ifjol stod det vin och tandborste samt rena underkläder på listan vill jag minnas, vad kan ha förändrats till iår? En sak är då säker. Det blir inget bad i Älven!


Hörs !

 
 
jörgen

jörgen

6 augusti 2008 00:01

Haha ja roligt hade vi! Och ett av dina citat ligger på min blogg :) Puss på dej

http://pardeman.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennie Jönsson - 14 januari 2010 16:11

Eftersom jag är kass på att uppdatera denna sida så byter jag adress. Det kanske blir roligare då? Finns numera på Min vardag   Kommer att ha kvar denna för att jag själv ska minnas ;) ...

Av Jennie Jönsson - 5 december 2009 13:34

Ja mycket har hänt sedan den 18 oktober när jag skrev sist.. November är slut och vi är inne på december, snart är det ett nytt år. Ett år som jag hoppas blir bättre för alla, att det verkligen vänder på alla sätt och vis.   Älskade mormor somnad...

Av Jennie Jönsson - 18 oktober 2009 10:57

  Vi ses i Nangijala Mormor.

Av Jennie Jönsson - 14 oktober 2009 10:05

Tycker att alla borde gå in och läsa om Våra hjältar idag.

Av Jennie Jönsson - 8 oktober 2009 13:44


Har visst förträngt denna sida igen.. Såhär ser det iaf ut just nu;   Bilden tagen för ca 2-3 veckor sedan.   Beräknat förlossningsdatum: 2009-11-03 Du är i vecka: 37 Du är i månad: 9 Antal dagar kvar till förlossningen: 26 Nerv...

Ovido - Quiz & Flashcards