Alla inlägg den 4 februari 2008

Av Jennie Jönsson - 4 februari 2008 17:03

Sprängs nog mitt huvud..det gör tväront. Men sånt går över. Skönt det.


Måndag idag alltså. Då är det tisdag och onsdag kvar innan det blir torsdag igen. Torsdag kommer herrn hem igen och jag räknar ner redan nu.

Jag saknar honom massvis och torsdag känns rätt avlägset just nu. Jag vill ha torsdag just precis nu och jag vill vara påväg hem för att mysa.


Imorgon ska jag vara ledig halva dagen.. skall till farbropolisen och fixa mitt pass, för annars lär jag nog inte komma till Tunisien. Och dit ska jag!


Ska göra sista rycket nu. Sen hem och få mig lite mat. Undrar vad det blir..


/J.



Av Jennie Jönsson - 4 februari 2008 09:01

Fyllde min bror år..


STORT Grattis till honom. Vi firade med middag och tårta igår hemma hos mor och far. Herrn spenderade dem sista timmarna med mig innan han skulle åka och jobba igen...nu räknar jag ner till torsdag igen. Saknar redan..


/ J.

Ovido - Quiz & Flashcards