Alla inlägg den 28 februari 2008

Av Jennie Jönsson - 28 februari 2008 14:59

Ja just nu känns det som om jag skulle behöva ett gäng till av dem. Jag är slut i skallen.

Tyckte att det verkade lugnt här idag men vi har det vi gör ändå. Jaja, bara 2 timmar kvar sen får man gå hem och slappna av. Tills imorgon..


// J.


Av Jennie Jönsson - 28 februari 2008 13:08

För att du väntar..det är fortfarande samtal före, tack för att du väntar.

Undrar hur många ggr man hinner höra det om man sitter i telefon i 35 min innan dem meddelar att man inte ens kan ringa dit för de är stängt. Nöjd ? NEJ ! Bara att göra om, göra rätt. Frågan är om det är rätt denna gång ?


//J.

Av Jennie Jönsson - 28 februari 2008 09:04

Så jävla skönt att vakna imorse och veta att det är torsdag. Äntligen ! Herrn kommer hem idag och hela jag bubblar. Blir glad i hela kroppen!


Betalade räkningar, åt middag på VVG och spelade lite xbox med My innan jag åkte hemöver och tog en fika med Linda igår. Fick paket. En hjärncell. Tackar, den behöver jag verkligen. Haha. Även lite läsning och Minttu, ja hon fick kartongen. Hon tycker det är riktigt kul att springa in och ut ur den. Sen att det var snöre på gjorde väl bara saken bättre. Tokmissen min.


Efter det blev det en brorunda med P. Tvätthängning och sen var det bara att gå och lägga sig. Fortfarande inte riktigt van att den är så hög. Men den är ruskigt skön. Inatt blir jag inte själv heller. Underbart.


Nej nu ska jag ta och ringa lite..


/J.

Ovido - Quiz & Flashcards